T-Mobile z prestiżowymi wyróżnieniami w plebiscycie Superbrands 2024
Zakończyła się 18. edycja renomowanego plebiscytu Superbrands, w ramach którego T-Mobile zdobył dwa zaszczytne tytuły. Wyróżnienia te przyznawane są przez szerokie grono konsumentów, jury ekspertów branżowych oraz Konfederację Lewiatan i stanowią dowód na to, że marka T-Mobile pozostaje blisko swoich klientów, łącząc ich ze światem za pomocą innowacyjnych rozwiązań.
Nagrody w plebiscycie trafiają do marek, które osiągnęły najwyższą reputację w swojej dziedzinie, oferując klientom unikalne korzyści i wyróżniki rynkowe, dzięki czemu są powszechnie cenione i rozpoznawalne. Wyboru marek biznesowych dokonuje Konfederacja Lewiatan – najbardziej wpływowa polska organizacja zrzeszająca przedsiębiorców, reprezentująca ich interesy w Polsce i całej Unii Europejskiej. Spośród ponad 2 tys. marek wyłania te, które spełniają wysokie kryteria jakości produktów lub usług, a także innowacyjności, standardów relacji z klientami czy zaangażowania społecznego.
Silna pozycja T-Mobile wśród czołowych marek
Jednym z tytułów zdobytych przez T-Mobile jest Superbrands 2024. Przyznanie tego wyróżnienia poprzedza badanie przeprowadzone metodą CAWI, w którym analizie poddawanych jest 3 tys. marek reprezentujących 100 różnych kategorii. To największy tego typu sondaż w Polsce, koncentrujący się na sile i wizerunku marki. O randze danego brandu decydują respondenci – 3,5 tys. osób wybiera z bogatej listy firm te, które ich zdaniem najbardziej odpowiadają definicji Superbrands. Jednak to nie koniec procesu. Grupa wyłonionych w ten sposób marek trafia następnie pod ocenę rady składającej się z kilkudziesięciu ekspertów w dziedzinie brandingu, reklamy i PR, która również wydaje swoje oceny. Dopiero połączenie obu wyników przekłada się na ostateczny rezultat: marki, które zwycięsko przejdą cały proces certyfikacji, zostają uhonorowane tytułem Superbrands.
T-Mobile to marka stawiająca na najwyższą jakość sieci i produktów. Ale także marka, która dąży do bliskości z klientami i faktycznie towarzyszy im w codziennych działaniach. Łączymy ludzi z całym ich światem, pozostajemy z nimi i dostarczamy im najlepsze doświadczenia. A to przynosi efekty! Czujemy się zaszczyceni okazanym nam zaufaniem i dziękujemy za to docenienie. To dla nas wielkie zobowiązanie na przyszłość! – komentuje Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.
Superbrands – międzynarodowy plebiscyt wyróżniający czołowe marki
Superbrands to międzynarodowy plebiscyt, organizowany w 90 krajach na całym świecie. W ciągu 30 lat istnienia inicjatywa zyskała uznanie i rozpoznawalność wśród firm i konsumentów. W Polsce, w ramach 18 edycji, przyznano dotąd 450 statuetek, które otrzymały wyróżniające się marki.