Plus z nową kampanią – kapibary i jamniki promują ofertę Bez Limitu

Plus po raz kolejny zaskakuje kreatywnością! Operator wystartował z nową kampanią marketingową w technologii AR, w której główną rolę grają… kapibary i jamniki. Tym razem reklamy nie tylko przyciągają uwagę, ale także rozśmieszają użytkowników.

kapibary i jamniki - reklama Plusa

Świat AR pełen humoru

Nowa kampania Plusa Na Kartę opiera się na interaktywnych reklamach. Po zeskanowaniu kodu QR lub kliknięciu w reklamę digital użytkownicy przenoszą się do wirtualnego świata pełnego zabawnych animacji. Hasło akcji brzmi: „Nie skanuj, bo śmiechom nie będzie końca” – i trudno się z tym nie zgodzić.

Całość wpisuje się w ideę poprzedniej kampanii „To giga ważne, żeby się śmiać”, w której Plus stawia na połączenie technologii i dobrego humoru.

Promocja 2 miesiące w cenie 1

Kampania wspiera nową promocję Plusa Na Kartę. Teraz nowi użytkownicy mogą skorzystać z wyjątkowej okazji – 2 miesięcy w cenie 1. Co dokładnie zawiera oferta?

  • Internet bez limitu – przez pierwsze 6 miesięcy, a od 7. do 12. miesiąca paczka aż 1000 GB miesięcznie.
  • Rozmowy i SMS-y bez limitu – w promocyjnej cenie 25 zł przez pierwsze 2 miesiące (pakiet za 50 zł).

Dzięki tej promocji użytkownicy mogą swobodnie streamować, pracować zdalnie, grać online czy dzielić się treściami w sieci – i to w bardzo atrakcyjnej cenie.

Za kampanią stoją Plus i Freundschaft

Koncepcję oraz realizację akcji przygotował Plus wraz z agencją Freundschaft. Kampania obejmuje interaktywne materiały digitalowe, reklamy w komunikacji miejskiej oraz wsparcie popularnych TikTokerów, którzy w kreatywny sposób angażują swoich odbiorców.

Nowa oferta Bez Limitu w Plusie Na Kartę to połączenie technologii, atrakcyjnych benefitów i dużej dawki humoru. Sprawdź szczegóły na stronie Plusa.

źródło informacji: plus.pl

PS bądź zawsze na bieżąco z ofertami operatorów telekomunikacyjnych w Polsce i odwiedzaj TaniAbonament.pl

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz