Virgin Mobile z nowymi abonamentami – 20 GB za 20 zł z umową bezterminową
- 20 GB za 20 zł oraz nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y z umową bezterminową
- Abonament grupowy z dostępem do 5G
- Internet 5G bez limitu GB, w tym 250 GB z pełną prędkością
- Wi-Fi Calling i VoLTE w abonamencie
Abonament już od 20 zł miesięcznie!
W nowych ofertach Virgin Mobile operator proponuje swoim klientom wolność wyboru oraz nieograniczone możliwości kontaktu. Wszystkie oferty poza dużą paczką danych zawierają nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz MMS-y.
Wprowadzona nowość, czyli Plan S to idealna opcja dla osób szukających atrakcyjnej oferty bez zobowiązań, zawieranej na czas nieokreślony. Za jedynie 20 zł miesięcznie klienci w abonamencie głosowym bez limitu otrzymują też aż 20 GB danych do wykorzystania.
Abonamenty z dostępem do technologii 5G
Dla osób poszukujących najnowszej na rynku technologii 5G Virgin Mobile przygotował ofertę abonamentową z umową na 24 miesiące. W Planie M klienci otrzymają aż 40 GB na każdej karcie SIM za jedyne 30 zł miesięcznie z możliwością zakupu kolejnych numerów za 20 zł miesięcznie. Z kolei Plan L za 40 zł miesięcznie gwarantuje aż 60 GB i możliwość nabycia kolejnych kart SIM za 30 zł miesięcznie. Ofertę można nabyć online lub poprzez infolinię.
Dodatkowo osoby przenoszące numer do ofert Plan M i Plan L zyskają też pierwszy miesiąc bez opłat!
Wszystkim abonentom Virgin Mobile udostępniono też usługi podnoszące komfort korzystania z telefonu – Wi-Fi Calling i VoLTE.
Internet 5G bez limitu GB, w tym 250 GB z pełną prędkością
Od teraz osoby korzystające z usług Virgin Mobile nie muszą martwić się ograniczonym dostępem do internetu podczas letnich eskapad i nie tylko. Za jedyne 50 zł miesięcznie otrzymają nielimitowany internet 5G z pakietem 250 GB z pełną prędkością. To rozwiązanie idealnie sprawdzi się podczas zwiedzania nowych miejsc, dzielenia się w social mediach wrażeniami z festiwali muzycznych lub podczas delegacji służbowych. Z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie.
Zarządzaj swoim kontem w Play24
Warto przypomnieć, że klienci Virgin Mobile mają możliwość wygodnego zarządzania swoim kontem w aplikacji Play24. Za jej pośrednictwem można m.in. włączyć lub wyłączyć dodatkowe usługi i pakiety, sprawdzić kwotę ostatniej faktury bądź ustawić automatyczne pobieranie opłat ze wskazanego rachunku bankowego.
źródło: play.pl