t-mobile

T‑Mobile drugi kwartał z rzędu liderem w przenoszalności numerów.

Celem T‑Mobile na 2017 rok było poprawa komunikacji z klientami, usprawnienie obsługi klienta oraz zaoferowanie im nowych, wysokiej jakości usług w najlepszej sieci. Podjęte działania zostały wyraźnie zauważone przez klientów co potwierdzają wyniki przenoszalności numerów w czwartym kwartale. Druga połowa 2017 roku to przede wszystkim oferta Supernet Video, niezwykle popularna usługa mobilnego Internetu domowego (FMS) bez limitu danych oraz nowa komunikacja i intensywna rozbudowa sieci sprzedaży i obsługi klienta. Podjęte...

taniabonament.pl business news

Wzmocnione struktury T‑Mobile w kluczowych obszarach organizacji

W ramach przyjętej strategii T‑Mobile kładzie szczególny nacisk na jakość obsługi klienta, jego satysfakcję oraz postrzeganie naszej marki. Podstawą i nadrzędnym celem programu przyjętego przez firmę w 2017 roku jest skupienie się na pierwszej linii kontaktu z klientem. By osiągnąć założone cele firma wzmacnia swoje struktury by dostarczyć klientom najlepsze doświadczenia oraz zapewnić pracownikom niezbędne narzędzia rozwojowe do zrealizowania postawionych przed organizacją wyzwań. Od 15 stycznia 2018 roku...

mężczyzna piszący na biurku

T‑Mobile Polska i Orange Polska porozumiały się w sprawie rozpoczęcia negocjacji na temat dostępu do sieci światłowodowej Orange Polska

grudzień 2017 T‑Mobile Polska i Orange Polska podpisały list intencyjny dotyczący możliwej współpracy w zakresie hurtowego dostępu szerokopasmowego w obszarach nieregulowanych sieci Orange. Umowa, która będzie następstwem listu intencyjnego, umożliwi T‑Mobile oferowanie klientom pełnego zakresu usług mobilnych i stacjonarnych. 19 grudnia 2017 roku, T‑Mobile Polska i Orange Polska podpisały list intencyjny dotyczący możliwej współpracy w zakresie hurtowego dostępu szerokopasmowego do sieci Orange w nieregulowanych obszarach...