T-Mobile rusza z nową kampanią ekoligiczną – zachęca o dbanie i troskę o naturę
T-Mobile po raz kolejny udowadnia, że troska o środowisko naturalne jest dla firmy jednym z priorytetów. Operator telekomunikacyjny startuje z nową kampanią społeczną pod hasłem „Działamy w trosce o naturę”, zachęcając swoich klientów do recyclingu starych telefonów.
Idea jest prosta – każdy może przynieść swój nieużywany telefon do dowolnego salonu T-Mobile i wrzucić go do specjalnego pojemnika na elektroodpady. Zebrane w ten sposób urządzenia zostaną poddane bezpiecznej utylizacji, a cenne metale szlachetne z ich wnętrza – odzyskane i ponownie wykorzystane. Oddając telefon do recyclingu, klienci T-Mobile nie tylko dbają o planetę, ale też wspierają Szlachetną Paczkę. Operator zobowiązał się przekazać organizacji darowiznę, której wysokość zależy od liczby zebranych telefonów – kwota wsparcia może sięgnąć nawet miliona złotych.
Dodatkowo, za każdy oddany telefon T-Mobile oferuje bon o wartości 100 zł na zakup nowego urządzenia. W połączeniu z promocją na model Samsung Galaxy S23FE, łączna zniżka może wynieść aż 1000 zł.
Ale to nie koniec atrakcji przygotowanych z myślą o miłośnikach ekologii. W aplikacji „Mój T-Mobile”, w sekcji Magenta Moments, na uczestników konkursu czekają wyjątkowe nagrody – 50 unikalnych plecaków wykonanych z materiałów pochodzących z recyclingu billboardów reklamowych T-Mobile. Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kreatywnie dokończyć zdanie „Działam w trosce o naturę, więc…”.
Fani eko-stylu mogą też za 100 Serc odebrać limitowaną shopperkę, również uszytą ze starych banerów. Wystarczy wygenerować kod w aplikacji i udać się z nim do Magenta Experience Centre w warszawskim centrum handlowym Westfield Mokotów.
Co więcej, w Magenta Moments pojawiły się atrakcyjne zniżki do partnerów T-Mobile, oferujących przyjazne środowisku produkty – od naturalnych kosmetyków, przez wegańską żywność, po suplementy diety.
Nowa kampania T-Mobile to wielowymiarowy projekt, angażujący klientów operatora do ekologicznych działań. Reklamy pojawią się w telewizji, na citylightach, w salonach i mediach społecznościowych T-Mobile. Koncepcję przygotowała agencja PZL i Departament Zarządzania Marką i Customer Experience, natomiast kreacje do punktów sprzedaży opracował ARC z Grupy Publicis. Komunikacją w social media zajmuje się VML, a planowaniem i zakupem mediów – Mindshare.
Z T-Mobile dbanie o naturę jest #BARDZIEJ różnorodne i korzystne – nie tylko dla środowiska, ale też dla naszych portfeli. To świetny przykład skutecznego połączenia działań CSR-owych z atrakcyjną ofertą dla klientów.