„Kopytko” wraca, hitowy tekst ponownie w kampanii Plush’a

Mumio i Plush – powrót kultowej reklamy z „Kopytkiem”

Mówią, że klasyki się nie zmienia. A Plush? Mówi: „A czemu nie?” i bierze się do działania! Po 20 latach legendarna grupa teatralna Mumio wraca, by odtworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych scenek reklamowych w historii – tę zakończoną słynnym „Kopytkiem”. Ale to nie tylko powrót do przeszłości, bo przy okazji Plush promuje swoją ofertę abonamentową, w której po podziale kosztów z drugą osobą można płacić jedynie 20 zł miesięcznie.

Kopytko

Powrót po latach – ale czy udany?

Ekipa Mumio naprawdę się postarała – było mnóstwo prób, emocji, potu i łez. Nawet trochę twerku i desperackich spojrzeń. A efekt? No cóż… nie wyszło, ale na TikToka jak znalazł!

Plush w typowym dla siebie stylu bawi się przekazem – żółty symbolizuje niską cenę abonamentu, a zielony ogrom gigabajtów. Wszystko to w ramach promocji Łatwoferta, w której wystarczy zaprosić znajomego lub bliską osobę z Plush i dzielić się abonamentem, płacąc po 20 zł na głowę.

Mumio + Plush = internetowy hit?

Grupa Mumio jest związana z Plusem od 2005 roku. Wtedy ich reklamy rozgrywały się w salonach operatora, a aktorzy – Jadwiga i Dariusz Basińscy oraz Jacek Borusiński – wcielali się w rolę pracowników i klientów. Teraz, po latach, wracają w nowej odsłonie, ale tym razem pod skrzydłami Plusha.

Plush już nieraz pokazał, że lubi zaskakiwać i wywoływać internetowe poruszenie. Czy nowa kampania to hit? Na TikToku filmik ma już 17 tysięcy polubień, prawie 500 komentarzy i mnóstwo wyświetleń. Można powiedzieć jedno – nostalgia w połączeniu z humorem wciąż działa!

Filmik zobaczysz na TikToku Miśka oraz na YouTube. Sprawdź i sam oceń, czy nowa wersja „Kopytka” trafi do klasyki internetu!

Może Ci się również spodoba