Serwis Apple – co obejmuje?
Jak długo trwa gwarancja na IPhone’a?
Jeśli nasz iPhone przestał prawidłowo działać i nie jesteśmy pewni, czy jest on jeszcze objęty przez gwarancję producencką, możemy ten fakt łatwo sprawdzić. Wystarczy posiadać rachunek albo pamiętać datę zakupu – ochrona obowiązuje przez rok. W tym czasie, przysługiwał nam będzie konkretny, a do tego bezpłatny zakres usług serwisu. Jeśli nie jesteśmy pewni, kiedy kupiliśmy nasz sprzęt, możemy dokonać sprawdzenia uprawnień na witrynie producenta. Wystarczy, iż wpiszemy identyfikacyjny numer urządzenia, a będziemy się mogli dowiedzieć, jaki ma ono status gwarancji i czy przysługuje nam bezpłatne wsparcie i serwisowanie.
Gwarancja Apple – co obejmuje?
Jeżeli zastanawiamy się, czy usterka w naszego iPhone’a zakwalifikuje się do naprawy bezpłatnej w ramach gwarancyjnej ochrony, wystarczy iż zapoznamy się z dokumentem, który określa jej szczegółowe warunki. Zgodnie z przyjętymi zasadami, gwarancyjna ochrona będzie obejmować wady wykonania czy wady materiałowe (np. wymiana baterii, która była wadliwa), które zostaną ujawnione w czasie zwykłego użytkownika produktu w zgodzie z podręcznikiem użytkownika l, technicznymi danymi, jak i innymi wytycznymi związanymi z produktem Apple w czasie jednego roku od chwili zakupu (więcej na temat wymiany baterii przeczytasz na https://flixapple.com/wymiana-baterii-w-iphone/). Co istotne, aparat zgłoszony do poddania serwisowaniu, musi być umieszczony w oryginalnym pudełku.
Czego nie będzie obejmowała gwarancja iPhone’a?
Jeżeli w naszym telefonie, konieczna stanie się np. wymiana szybki, warto dowiedzieć się, czy taka usterka zakwalifikuje się do bezpłatnego serwisowania (więcej o wymianie szybki na https://flixapple.com/wymiana-szybki-w-iphone/). Gwarancja na iPhone’a, nie będzie dotyczyła:
- niewielkich uszkodzeń obudowy na skutek zwykłego używania – wgnieceń i zadrapań,
- części, które po pewnym czasie same się zużywają – szczególnie baterii,
- uszkodzeń powstających na skutek pożaru, złamania czy wypadku,
- usterek powstałych w czasie użytkowania telefonu wraz z nieodpowiednimi akcesoriami,
- usterek modyfikowanego, nieoryginalnego albo kradzionego sprzętu,
- usterek, które powstały na skutek naprawy przez osoby trzecie,
- uszkodzeń, które są rezultatem nieodpowiedniego używania – przypadkowo pęknięcie IPhone’a po jego przypadkowym upadku na podłogę.
Zachęcamy do odwiedzenia strony: https://flixapple.com/