Nowe bonusy od sieci Plus w ramach akcji #zostanwdomu [Aktualizacja]
W ramach społecznej akcji #zostanwdomu Grupa Polsat udostępnia kolejne bonusy zachęcające do pozostania w domu. Operator sieci Plus bezpłatnie podnosi prędkość internetu stacjonarnego, a dla użytkowników internetu mobilnego wyłącza naliczanie opłat za transmisję danych przy korzystaniu z serwisu muzycznego TIDAL. Ponadto klienci Plusa, którzy do tej pory nie korzystali z TIDAL, mają również 90-dniowy bezpłatny dostęp do tego serwisu.
Lista bonusów sieci Plus i Cyfrowego Polsatu w ramach akcji #zostanwdomu:
- Internet stacjonarny w technologiach HFC, ETTH, PON przyspieszony do maksymalnych prędkości, nawet do 1 Gb/s.
- Wyłączenie naliczania opłat za transmisję danych dla użytkowników korzystających z serwisu muzycznego TIDAL.
- Dwa dodatkowe kanały w pakiecie IPLA Plus: Disney Channel i FOX, dla klientów sieci Plus i Cyfrowego Polsatu.
- Dodatkowe kanały w ramach „otwartego okna” dla abonentów telewizji satelitarnej i kablowej w technologii IPTV Cyfrowego Polsatu.
- Dla klientów Plus Na Kartę oraz Plush na Kartę dostępne są trzy nowe dodatkowe pakiety internetowe – 5, 10 i 30 GB.
Począwszy od 20 marca klienci usługi internetu stacjonarnego Plusa w technologiach HFC, ETTH, PON mogą korzystać z maksymalnego przyspieszenia swoich łączy stacjonarnych niezależnie od posiadanej oferty. Maksymalna prędkość technologiczna będzie sięgać nawet do 1 Gb/s. Bonus udostępniony został na 30 dni. Zwiększenie prędkości wymaga dokonania aktualizacji ustawień routera. Można je wykonać ręcznie, resetując urządzenie lub poczekać na aktualizację automatyczną. Klienci objęci przyspieszeniem Plus Światłowód zostaną o tym powiadomieni drogą mailową.
Operator przygotował także specjalną promocję dla miłośników muzyki, korzystających z serwisu muzycznego TIDAL. Słuchając ulubionych utworów, użytkownicy TIDAL nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na razie na 30 dni. W ramach akcji #zostanwdomu TIDAL przygotował w aplikacji nowy moduł „W domu”. To zebrane w jednym miejscu playlisty do różnych aktywności domowych, takich jak praca zdalna, zabawa z dziećmi, czy treningi. Dodatkowo osoby, które chciałyby rozpocząć korzystanie z TIDAL w Plusie, mają możliwość skorzystania z bezpłatnego 90-dniowego dostępu do serwisu. Po zakończeniu tego okresu koszt usługi wynosić będzie 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego użytkowania. Promocja dotyczy klientów korzystających z ofert na kartę, MIX i abonamentowych.
Ponadto od tygodnia wszyscy klienci sieci Plus i Cyfrowego Polsatu korzystający bezpłatnie z pakietu IPLA Plus w serwisie internetowym IPLA mają dostęp do dwóch dodatkowych kanałów. Pakiet IPLA Plus, standardowo obejmujący pięć kanałów: Polsat News HD, Polsat News 2, Polsat Play HD, Superstacja i Polsat Cafe HD, w ramach akcji #zostanwdomu został poszerzony o kolejne dwa: Disney Channel dla dzieci i FOX dla osób starszych. Podobnie jak w przypadku TIDAL, korzystanie z IPLI w sieci Plus jest zwolnione z naliczania opłat za przesyłanie danych.
Z kolei wszyscy abonenci telewizji satelitarnej i kablowej w technologii IPTV Cyfrowego Polsatu, począwszy od pakietu Mini HD, w ramach „otwartego okna” mogą oglądać dodatkowe kanały: Polsat Comedy Central Extra, FOX HD oraz Disney Channel. Kanały Sundance TV, Paramount Channel HD, AXN i AXN HD są dostępne w „otwartym oknie” dla abonentów od pakietu Rodzinnego HD, Epic Drama od Familijnego HD, a AXN Black, AXN White oraz AXN Spin – od Familijnego Max HD.
Od 23 marca użytkownicy Plus na Kartę oraz Plush na Kartę mają też w ramach akcji #zostanwdomu udostępnione trzy całkowicie nowe dodatkowe pakiety internetowe, aby było JESZCZE WIĘCEJ GB na surfowanie w domu: 5 GB za 5 zł na 5 dni, 10 GB za 10 zł na 10 dni oraz 30 GB za 30 zł na 30 dni.
Poprzez dołączenie do naszej oferty nowych bonusów bez dodatkowych opłat wspieramy akcję #zostanwdomu. Mamy nadzieję, że wprowadzone udogodnienia przełożą się nie tylko na zwiększony komfort wykonywania codziennych obowiązków, takich jak praca zdalna, czy wirtualne lekcje, ale dostarczą także zróżnicowanych form multimedialnej rozrywki i uprzyjemnią czas wolny. Stale pracujemy nad wprowadzeniem rozwiązań, które ułatwią naszym klientom odnalezienie się w nowej rzeczywistości – tłumaczy Piotr Szymanowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Strategii Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.
Dalsze decyzje dotyczące przedłużenia i wprowadzenia nowych bonusów zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.