T-Mobile i Billie Eilish uwalniają potencjał generacji Z
Nie uzależnieni od cyfrowego świata, ale zmieniający świat dzięki technologiom – tak właśnie młode pokolenie postrzega Grupa Deutsche Telekom, której częścią jest T-Mobile Polska. W ramach najnowszej kampanii #WhatWeDoNext Grupa DT rozpoczęła współpracę z Billie Eilish, pięciokrotną zwyciężczynią nagród Grammy. Celem międzynarodowego projektu jest obalenie stereotypów dotyczących generacji Z oraz zaprezentowanie inicjatyw młodych osób, które inspirują do budowania lepszej przyszłości.
Generacja Z bywa nazywana „cyfrowymi tubylcami” – to pierwsze całkowicie zdigitalizowane pokolenie, dla którego nowoczesne technologie są stałym elementem codzienności. Deutsche Telekom, dostrzegając ten cyfrowy optymizm, chce wspierać młode osoby w realizacji inicjatyw wykorzystujących nowe technologie.
Według badania przeprowadzonego przez Deutsche Telekom wśród Europejczyków w wieku 16-25 lat 93% respondentów (a w przypadku badanych z Polski – 95%) przyznało, że nowe technologie telekomunikacyjne są użytecznym narzędziem wspierającym ich edukację. Z kolei 86% osób wskazało, że umożliwiają one łączenie się z internetowymi społecznościami poprzez wspólne pasje. Młodzi ludzie dostrzegają potencjał drzemiący w nowoczesnych technologiach również w zakresie wyzwań społecznych – aż 90 proc. twierdzi, że zaangażowanie młodzieży jest kluczem do budowania lepszej przyszłości, a 75 proc. wskazuje, że media społecznościowe wspierają ich w obronie tego, w co wierzą.
#WhatWeDoNext, czyli młodzi mają głos
Wyzwania związane z epidemią sprawiły, że mimo wcześniejszych uprzedzeń coraz więcej osób zaczęło doceniać zalety i potencjał, który oferuje digitalizacja. W ramach swojej nowej, międzynarodowej kampanii #WhatWeDoNext Deutsche Telekom, a wraz z nim T- Mobile Polska, chcą wspierać ten „cyfrowy optymizm” i pokazywać wizję przyszłości młodych ludzi, którzy wierzą, że nowoczesne technologie zmienią świat na lepsze. Do udziału w projekcie zaproszono pięciokrotną laureatkę nagrody Grammy Billie Eilish, nazywaną głosem i symbolem swojej generacji.
-
Jesteśmy pokoleniem o ogromnym potencjale – potrafimy tworzyć, współpracować, komunikować się, zmieniać rzeczywistość. Już teraz robimy wiele fantastycznych rzeczy, a dopiero się rozkręcamy
– skomentowała Billie Eilish.
Firma, zgodnie ze swoim sloganem „Life is for sharing”, wierzy, że najlepszymi rzeczami w życiu warto się dzielić. W obecnej, wyjątkowej sytuacji wspieranie działań, które ułatwiają równy dostęp do życia społecznego, ekonomicznego czy kulturalnego, stało się to wyjątkowo istotne. Dlatego też Deutsche Telekom chce dać głos generacji Z i pozwolić jej wytyczać kierunek zmian na przyszłość.
-
Wydarzenia 2020 r. będą miały wpływ na młodsze pokolenie w nadchodzących latach zarówno pod względem kulturowym, społecznym, jak i gospodarczym. Właśnie dlatego chcemy pomóc uwolnić potencjał generacji Z i dostarczyć jej platformę komunikacji, aby młodzi ludzie mogli pokazać, jak zmieniają świat na lepsze, wykorzystując do tego technologię
– tłumaczy Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T‑Mobile.
Podjęliśmy współpracę z Billie i grupą osób z jej pokolenia, aby pokazać, jaka moc drzemie w generacji, która już teraz definiuje naszą przyszłość.
W ramach kampanii przygotowane zostało wideo z udziałem Billie Eilish oraz kilkorga przedstawicieli młodego pokolenia. W materiale zostały zaprezentowane inspirujące inicjatywy młodych osób – od walki ze zmianami klimatu, przez promowanie równouprawnienia czy popularyzację cyberbezpieczeństwa. Film, wyreżyserowany przez Vincenta Haycocka jeszcze wystąpieniem pandemii COVID-19, to celebracja osiągnięć i zaangażowania generacji Z, jak również wyraz walki z negatywnymi stereotypami, które narosły wokół tego pokolenia i ich podejścia do technologii. W ten sposób Deutsche Telekom chce podkreślić zaangażowanie społeczne generacji Z i obalić mit o ich bierności. Za pomocą kampanii #WhatWeDoNext firma ma zamiar zapewnić młodym ludziom wsparcie w realizacji ambitnych celów oraz odnalezieniu się we współczesnym świecie.
Przykłady projektów realizowanych przez generację Z oraz informacje o kampanii #WhatWeDoNext dostępne będą na platformie muzycznej firmy Deutsche Telekom – Electronic Beats. Więcej informacji na stronie whatwedonext.electronicbeats.net.
[1] Badanie przeprowadzone lipcu 2020 r. w Monachium przez ośrodek badawczy Kantar na zlecenie Deutsche Telekom. W badaniu wzięło udział 4005 osób w wieku od 16 do 26 lat.