System Call Center: kilka powodów, dla których potrzebujesz go w firmie!
Jak usprawnić pracę call center?
Wymiana sprzętów na nowoczesne, regularne szkolenia z jakości obsługi klienta, a także motywowanie pracowników – to tylko kilka pomysłów na to, jak usprawnić pracę działu call center. Jednak to wszystko może zdać się na niewiele, jeśli zawiedzie organizacja.
Chodzi oczywiście nie tylko o jasny podział obowiązków, realne do wypełnienia targety, czy pensje motywujące pracowników do wypełniania zadań. Bardzo ważne jest również to, by było nowoczesne zaplecze pod kątem oprogramowania. Na rynku nie brakuje różnych rozwiązań dedykowanych różnym branżom, które mają usprawnić ich pracę i sprawić, że wyniki będą lepsze przy jednoczesnym odciążeniu pracowników.
Jednym z takich rozwiązań jest system Call Center od Systell. To nowoczesna, intuicyjna i wydajna platforma stworzona właśnie z myślą o usprawnieniu pracy call center. Ten system kompleksowo usprawni telefoniczną obsługę klientów, dzięki łatwemu monitorowaniu połączeń telefonicznych i zarządzaniu nimi, a także angażowaniu klientów.
Najważniejszą zaletą tego oprogramowania jest to, że pozwala na prowadzenie komunikacji z klientem na profesjonalnym poziomie, głównie dzięki zautomatyzowanym procesom. To nie tylko odciąża pracowników, dzięki czemu mogą skupić się na innych rzeczach, ale również porządkuje dane i zapewnia łatwy dostęp do nich w każdej chwili.
System Call Center: co jeszcze musisz wiedzieć?
O systemie Call Center więcej dowiesz się tutaj: https://systell.pl/system-call-center/. Do najważniejszych zalet można zaliczyć jednak między innymi to, że system jest osadzony w chmurze, dzięki czemu masz do niego dostęp w dowolnym czasie, z różnych miejsc – wystarczy, że masz urządzenie z dostępem do sieci.
Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu dedykowanemu konkretnej branży, firma zyska w krótkim czasie o wiele więcej, niż można założyć. To przede wszystkim ponad 87% więcej połączeń odebranych w ciągu pół minuty, a także mniej niż pół minuty potrzebne na odpowiedź. To właśnie zbyt długi czas odebrania połączenia lub odpowiedzi na wiadomość jest tym polem, na którym najwięcej firm traci klientów.
Nie jesteś przekonany co do tego rozwiązania? Możesz skorzystać z wersji próbnej by przetestować funkcjonalność systemu i poznać jego zalety w praktyce. Dzięki wygodnym systemom comiesięcznych rozliczeń abonamentowych, wszystkie wydatki masz pod kontrolą i nic Cię w tej kwestii nie zaskoczy!