Plus wkracza na TikToka! Nowy profil operatora z Emilio Piano i gwiazdami internetu

Plus otwiera nowy rozdział swojej obecności w mediach społecznościowych i oficjalnie dołącza do platformy TikTok. To kolejny krok marki w kierunku rozrywki — po inwestycjach w światłowód i platformy streamingowe, przyszedł czas na dynamiczny content wideo. Start jest imponujący: pierwszy film na nowym profilu Plusa stworzył Emilio Piano, międzynarodowa gwiazda internetu, której pełne pasji wykonania muzyczne podbiły serca milionów widzów na całym świecie.

Emilio Piano może pochwalić się aż 258,4 milionami polubień na TikToku. Każde jego nagranie gromadzi tysiące komentarzy i setki tysięcy wyświetleń, a wiele z nich błyskawicznie staje się viralami. Teraz artysta połączył siły z Plusem i kultowym utworem „Bella Ciao”, tworząc wyjątkowy materiał na inaugurację oficjalnego profilu operatora na TikToku.

plus wkracza na tiktok'a

fot. P. J. Martin

Dlaczego TikTok? Bo tam są klienci

— TikTok to dziś jedno z kluczowych miejsc komunikacji z odbiorcami. Nasza obecność na tej platformie to naturalny etap rozwoju strategii marki. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci i mówić do nich w sposób atrakcyjny oraz autentyczny — komentuje Karolina Walo, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Plusa.

Na nowym profilu znajdziemy treści o różnorodnej tematyce, ale zawsze związane z rozrywką i pozytywnymi emocjami. Plus stawia na dynamiczny, dopasowany do TikToka format oraz współpracę z twórcami cieszącymi się zaufaniem i sympatią użytkowników. Już teraz do współpracy zaproszono takie gwiazdy, jak:

  • Natalia Sisik (175,6 mln polubień), która opublikowała już swój pierwszy materiał dla Plusa,

  • Dr z TikToka (26,3 mln polubień),

  • Grafoman (15,8 mln polubień),

  • Marcel Wasiluk (111,9 mln polubień).

I to dopiero początek zapowiadanych niespodzianek!

Grupa Polsat Plus coraz mocniejsza w social media

Debiut Plusa na TikToku to kolejny etap konsekwentnego budowania obecności marek Grupy Polsat Plus w mediach społecznościowych. Profile na tej platformie mają już m.in. Polsat — lider polskiego TikToka pod względem liczby publikacji i zaangażowania użytkowników — oraz Plush, który skutecznie podąża jego śladami.

Oficjalny profil Plusa na TikToku można znaleźć pod nazwą @plus_pl. Operator zapowiada, że treści będą lekkie, dynamiczne i dalekie od marketingowej sztampy. A więc — powinno być na Plus!

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz