Kategoria: t-mobile

Taniabonament.pl news.

T‑Mobile najlepszy w rankingu Speedtest.pl za 2017 rok

Nowy Rok dopiero się zaczął, a już mamy co świętować! Poznaliśmy wyniki rankingu Speedtest za miniony 2017 rok. Nie to, żeby nikt nie spodziewał się takiego obrotu spraw, ale w podsumowaniu rocznym opublikowanym na stronie Speedtest.pl T‑Mobile zajął pierwsze miejsce nie w jednej, ale obu kategoriach: wśród dostawców mobilnego internetu, jak i obejmującym jedynie technologię LTE. Szybki mobilny internet Takie podwójne zwycięstwa wyjątkowo dobrze nam smakują. I tak, patrząc na...

Taniabonament.pl news.

Który operator komórkowy miał najszybszy Internet mobilny w grudniu 2017 roku?

Twórcy aplikacji RFBenchmark opublikowali comiesięczny Ranking Operatorów Komórkowych w Polsce prezentujący jakość świadczonych usług i oferowaną prędkość Internetu mobilnego. Użytkownicy aplikacji do pomiaru szybkości internetu mobilnego RFBenchmark wykonali w grudniu 2017 roku 25068 pomiarów. Zdecydowana większość pomiarów (72,77%) została wykonanych dla sieci 4G. Najczęściej pomiary dotyczyły sieci Play (32,53%). Drugim najpopularniejszym operatorem był Plus (29,84%). Trzecie miejsce na podium zdobyło Orange (23,13%), a stawkę zamknął T-Mobile z wynikiem 14,5%. W Rankingu...

T‑Mobile drugi kwartał z rzędu liderem w przenoszalności numerów.

Celem T‑Mobile na 2017 rok było poprawa komunikacji z klientami, usprawnienie obsługi klienta oraz zaoferowanie im nowych, wysokiej jakości usług w najlepszej sieci. Podjęte działania zostały wyraźnie zauważone przez klientów co potwierdzają wyniki przenoszalności numerów w czwartym kwartale. Druga połowa 2017 roku to przede wszystkim oferta Supernet Video, niezwykle popularna usługa mobilnego Internetu domowego (FMS) bez limitu danych oraz nowa komunikacja i intensywna rozbudowa sieci sprzedaży i obsługi klienta. Podjęte działania zostały zauważone przez klientów,...

taniabonament.pl business news

Wzmocnione struktury T‑Mobile w kluczowych obszarach organizacji

W ramach przyjętej strategii T‑Mobile kładzie szczególny nacisk na jakość obsługi klienta, jego satysfakcję oraz postrzeganie naszej marki. Podstawą i nadrzędnym celem programu przyjętego przez firmę w 2017 roku jest skupienie się na pierwszej linii kontaktu z klientem. By osiągnąć założone cele firma wzmacnia swoje struktury by dostarczyć klientom najlepsze doświadczenia oraz zapewnić pracownikom niezbędne narzędzia rozwojowe do zrealizowania postawionych przed organizacją wyzwań. Od 15 stycznia 2018 roku do zespołu T‑Mobile dołączy Magdalena...

mężczyzna piszący na biurku

T‑Mobile Polska i Orange Polska porozumiały się w sprawie rozpoczęcia negocjacji na temat dostępu do sieci światłowodowej Orange Polska

grudzień 2017 T‑Mobile Polska i Orange Polska podpisały list intencyjny dotyczący możliwej współpracy w zakresie hurtowego dostępu szerokopasmowego w obszarach nieregulowanych sieci Orange. Umowa, która będzie następstwem listu intencyjnego, umożliwi T‑Mobile oferowanie klientom pełnego zakresu usług mobilnych i stacjonarnych. 19 grudnia 2017 roku, T‑Mobile Polska i Orange Polska podpisały list intencyjny dotyczący możliwej współpracy w zakresie hurtowego dostępu szerokopasmowego do sieci Orange w nieregulowanych obszarach w Polsce. Współpraca nie przewiduje...