Huawei podbija polski Instagram

Huawei jest najbardziej aktywizującą marką technologiczną na polskim Instagramie. Według danych Sotrender, w marcu 2018 roku profil huaweimobilepl zaangażował ponad 22 tysiące fanów. Huawei umocnił też swoją pozycję w rankingu firm technologicznych komunikujących się z fanami na Facebooku i obecnie zajmuje już drugie miejsce.

Sukces na polskim Instagramie Huawei zawdzięcza między innymi kreatywnej promocji najnowszego smartfona P20 Pro. Marka rozmawia z fanami o produktach poprzez zaangażowanie ambasadorów i członków #TeamHuawei. Na profilach marki na Instagramie i Facebooku pojawiają się na przykład Gal Gadot, izraelska aktorka znana z filmu Wonder Woman oraz Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji. W dialog z fanami marki wchodzą też członkowie #TeamHuawei, wśród których znajdują się Jacob Kosel, Krzysztof Jankowski „Jankes”, Karolina Pielesiak, Natalia Szymaniec (Szparagi), Karolina Pisarek, Marta Wierzbicka, Błażej Jeliński, Damian Kordas oraz Kuba Wojewódzki.

Posty Huawei na Instagramie, m.in. z udziałem ambasadorów i członków #TeamHuawei zaangażowały w marcu ponad 22 tysiące fanów, co zapewniło pierwszą pozycję pośród firm technologicznych oraz ogromny wzrost obserwujących. W ciągu jednego miesiąca liczba fanów Huawei na Instagramie wzrosła o ponad 11%.

Huawei umocnił też swoją pozycję w rankingu firm technologicznych komunikujących się z fanami na Facebooku i obecnie zajmuje już drugie miejsce. W marcu, liczba aktywności fanów marki w serwisie Facebook, czyli m.in. reakcji na post, komentarzy bądź udostępnień treści wyniosła ponad 33 tysiące. Liczba fanów wzrosła w ciągu miesiąca aż o 10%.

Raporty Sotrender dostępne są pod linkami:

IG: https://www.sotrender.com/trends/instagram/poland/201803

FB: https://www.sotrender.com/trends/facebook/poland/201803

Może Ci się również spodoba